Re: [ITPOLITIK] SSLUG's holdning til B 27?

Anders Feder wrote:
> Var der ikke på et tidspunkt tale om at vi skulle rette henvendelse til
> Folketingets Udvalg for Videnskab og Teknologi vedrørende SSLUG's
> holdning til SF's "Forslag til folketingsbeslutning om en offensiv
> konkurrencestrategi, der udnytter open source-software og åbne
> standarder." (B 27)? Blev det nogensinde til noget?

Nej. Jeg ved ikke hvorfor, måske subkritisk mængde politisk
aktive personer i SSLUG.

> Carsten Svaneborg har allerede fået en kommentar med selv om
> den, så vidt jeg kan se, ikke direkte omhandler B 27. Muligvis en fejl.

Nej. Jeg vil nødig blande tingene for meget sammen, og SSLUG havde
allerede sendt en kommentar omkring infosoc og OSS, hvorfor jeg
omskrev min kommentar til mere forbruger vs. infosoc.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk