Re: [ITPOLITIK] infosoc bliver måske stoppet/forkrøblet

On Fri, 6 Dec 2002, E. Sjørlund wrote:

> Jeg tror ikke rigtigt på, at en mail eller et brev fra en tilfældig
> borger vil have nogen indflydelse. Det er noget andet, hvis man som du
> har været personligt til stede, så modtageren har et ansigt at sætte
> brevet op på.

> omkring L19 (se sslug-pr). Det er altså ikke så meget et spørgsmål om at
> ville bruge tid på sagen, som en formodning om, at det er forgæves at
> gøre noget som individuel borger.

Erling, jeg lover dig for at det er forkert det du antager i den her sag.
(Det er noget andet hvis det handler om ældrecheck eller peberspray, eller
hvad ved jeg). Samtlige politikere jeg har talt med har alle sammen givet
udtryk for deres overraskelse over hvor mange og "gode" henvendelser de
har fået. De siger det ikke direkte, men jeg er overbevist om at flere af
dem virkeligt har fået flyttet deres opfattelse af nogen ting af netop
henvendelser fra "ganske almindelige borgere".

Jeg kunne sige mere, men det må være face-to-face.

Mads

You know you're a Linux geek when...

    You feel an undefined sense of shame when the advice you give on
    Windows 9X works.

                                                     - segfault