Re: [ITPOLITIK] Sony's betingelser for brug af deres hjemme side.

Kurt Frederiksen wrote:
> Hej
>
> Er der nogen her der har taget sig tid til at læse betingelserne for
> at besøge sony's hejmmesider?
>
> Jeg må indrømme jeg ikke gad og synes det er fuldstændigt latterligt
> hvis ikke det var så tragisk.
>
> Her er linket til skræk og advarsel:
> http://www.sony.dk/cds/showpage.asp?nodeid=50811&loc=en_DK

<quote>
Sony er berettiget men ikke forpligtet til at samarbejde med alle
fuldbyrdende myndigheder eller til at leve op til opkrav eller ansøgninger
fra domstole og andre myndigheder hvor det pålægges Sony at røbe identiteten
på enhver person der sætter et bruger-indhold i nettet.
</quote>

Interessant at de frasiger sig forpligtelsen til at efterleve domstolenes
krav, det er vist næsten til en anmeldelse for civil ulydighed ;-)

/@rsten