Re: [ITPOLITIK] XMLTV og rettigheder til TV program oversigter

On Thu, 5 Dec 2002 21:05:57 +0100
Anders Bruun Olsen <sslug@sslug> wrote:

> Dog kan jeg se en del ligheder imellem dette og så de føromtalte SMIL
> filer og jeg aner også visse ligheder med NewsBooster sagen, hvorfor
> jeg lige vil forhøre mig her inden jeg bruger mere tid på ideen.
> Jeg sender TV2 en mail før jeg reelt går igang, men jeg vil gerne lige
> høre folks mening om det her.

Jeg opfatter ting som programoversigter på hjemmesider som public domain
indhold som man gerne må kopiere og vise andre steder, så længe du ikke
registerer www.tv2-uden-ads.dk eller sådan noget bør det da være fuldt
tilladt, fra mit synspunkt vil tv2 også bare blive glade da du jo
udbreder kendskabet til deres tv program, som de gerne til have seere
til.

Ask