Re: [ITPOLITIK] Ingenting vare evigt

> Når jeg tænker på at en god TeX/LaTeX koster omkring 400,- er det jo
> ikke så galt - jeg har vel en fire stks af slagsen :)

ehh, nu bruger jeg TeTeX, den er såvidt gratis(har ihvert fald ikke betalt
for min, og der stod ikke noget om det på hjemmesiden) og LyX virker fint
her, emacs ser også ud til at understøtte har dog ikke prøvet at printe ud
endnu.

Kan man få at vide hvad forskellen er på en gratis TeX/LaTeX udgave og en
betalt en ?

Ask

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:15 CEST [an error occurred while processing this directive]