Re: [ITPOLITIK] Open Source i det offentlige (e.gov.dk)

"Joergen Ramskov" <sslug@sslug> wrote in message

> Tjae...I dette tilfælde er det Konqueror der er problemet, da både HTML
> og CSS validerer 100% (dejligt at se!). De eneste problemer jeg
> umiddelbart kan finde når jeg benytter Mozilla 0.9.8 eller Opera, er top
> baren der ikke ser helt korrekt ud, men resten fungerer upåklageligt.

Mozilla 0.9.8 viser layout rimelig forkert på siden. Plus der mangler en
'flydende' Kontak info i venstre side, i forhold til IE 6.
De gør desuden ekstensivt brug af javascript, med masser af  browser
specifik kode.

> --
> Joergen Ramskov - Folding for the Cause!
> http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:15 CEST [an error occurred while processing this directive]