Re: [ITPOLITIK] FSK støtter monopoldannelse

Joergen Ramskov wrote:

> "Ole Husgaard" <sslug@sslug> wrote in message

> Det synes jeg ikke umiddelbart jeg kunne finde?

Licensafgifterne til Thomson kan ses på ovenstående
link.
At jeg ikke ved privat brug skal betale disse
afgifter, skyldes patentlovens paragraf 3, stk.3,
nr.1:
  "Eneretten omfatter ikke [...] handlinger, der
   udføres i ikke-erhvervsmæssigt øjemed."

Ole Husgaard.