Re: [ITPOLITIK] www.linuxbog.dk

On Thu, 31 May 2001, Ole Husgaard wrote:

> Enig. Dette bør, hvis det er muligt, løses i mindelighed.

For mit vedkomende har jeg ikke tænkt mig at løse noget som helst i
mindelighed. Som Makholm skriver, så er ophavsretten ikke krænket, og der
ikke noget jeg vil komme efter.

> Et link er en reference, og jeg mener ikke man skal kunne forbyde
> referencer til ophavsretsligt beskyttede værker - heller ikke når
> referencen er et link i et frameset.

Vi kan i løbet af nul-komma-fem lave det ene og det andet trick, men har
valgt ikke at gøre det. Vi har ret meget styr over den hjemmeside som der
bliver linket til, så det er vores valg hvad vi gør.

> Hvis ham viser sig at være _helt_ umulig at tale med, kan vi jo
> placere en passende besked på www.sslug.dk/linuxbog - den kommer så
> til at stå på hans forside :-)

Ikke noget problem, det tager to minutter så er det klaret.
Hvis det er det vi vil. Det vil jeg ikke.

mvh/hans
http://schou.dk
Et program der kan to ting, kan begge dele lige dårligt.
              				-- Hans Jessen Hansen