Re: [ITPOLITIK] www.linuxbog.dk

Peter Makholm wrote:
> Men hvis jeg havde været en af pingerne på bogen, ville jeg da tage
> kontakt til Henrik Olesen og høre hvad han havde tænkt sig. Hvis det
> bare er hans mening at lade topreklamen dække udgifter for at have et
> pænt domæne for et godt projekt, så tror jeg nok at vi kan finde på en
> bedre løsning.

Enig. Dette bør, hvis det er muligt, løses i
mindelighed.

> Men lad for guds skyld være med at falde ned på RIAA/IFPI/hvad de nu
> hedder alle sammens nivo nåt I kontakter ham.

Et link er en reference, og jeg mener ikke man
skal kunne forbyde referencer til ophavsretsligt
beskyttede værker - heller ikke når referencen
er et link i et frameset.

Hvis ham viser sig at være _helt_ umulig at tale
med, kan vi jo placere en passende besked på
www.sslug.dk/linuxbog - den kommer så til at stå
på hans forside :-)

Ole Husgaard.