Re: [ITPOLITIK] FSK støtter monopoldannelse

On Thu, 31 May 2001, Peter Maersk-Moller wrote:

> Kære Hr. Kåre Nordahl Jacobsen (IT-politisk kontor ved FSK)
>
> Vedrørende pressemeddelelsen fra FSK
>
> http://www.fsk.dk/cgi-bin/doc-show.cgi?doc_id=74706&doc_type=35
>
> Her nævnes det, at
>
> "Den eneste forudsætning for at benytte taleteknologien er en
>  computer med lydkort og en almindelig Internetforbindelse."
>
> Imidlertid kræver denne teknologi at jeg skal købe en en
> MS Windows-licens før det kan bringes til at virke.

Klap lige hesten. Det virker fint for mig med linux og netscape. Jeg
skulle bare tilføje helper application for mime type audio/mpeg. Jeg
udfyldte feltet MIMEType med audio/mpeg og valgte at benytte plugger 3.2
som plug in.

Det lyder faktisk helt fornuftigt.

Hvis du vil have et andet område hvor vi er afskåret for at se med så kig
på folketingets tv.

http://www.direktetv.folketinget.dk/

mvh. Jakob Hilmer