Re: [ITPOLITIK] udviklingstid (was: "Stat stat luk dig op"

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Nævn et patent, eller blot en teknologi, der har taget 10 år at udvikle og
> markedsføre, som har kostet lige så mange ressourcer at få på markedet som
> aspirin.

Afløseren til MacOS?  Den er netop kommet på markedet, under navnet
MacOS X.  Er det ikke ca. 10 år siden Apple begyndte at udvikle en
afløser (Pink.  Taligent).  De har selvfølgelig måtte kassere deres
første forsøg og starte forfra flere gange, men jeg er sikker på at
noget lignende er sket med aspirin.