Re: [ITPOLITIK] Ole Tange på Futurecamp

On Tue, 22 May 2001, Anders Bo Rasmussen wrote:

> Jeg går ud fra at man ikke må publicere dokumentet, og så henvise til at
> alle har fået det forelagt?

Dokumentet skal kunne hentes fra nettet i uudfyldt form. Udfyldes med de
aktuelle data og underskrives af begge parter. Først her vises ideen.

Så nej: Det er ikke nok at henvise til et dokument, som du ikke aktivt har
underskrevet.

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html