Re: [ITPOLITIK] Futurecamp

Peter Toft wrote:

> http://www.futurecamp.dk/
> http://www.futurecamp.dk/pdf/pressemeddelelse.pdf
> "34 mennesker der giver 56 timer mental samfundstjeneste!
> 33 mennesker i 3 dage, der skal give konkrete
> forslag til, hvordan Danmark bliver verdens
> førende IT land.
> Futurecamp 01 er ikke et projekt med politiske,
> økonomiske eller andre skjulte interesser. Ideen
> er skabt og gennemføres med de bedste
> intentioner. Vi drømmer ikke om at skabe forslag
> der kan nedsætte skatten. Vi drømmer om at vi
> sammen skaber et idekatalog/handlingsplan, der
> [...]

Selvom Futurecamp ikke åbnede muligheder for at flere kunne deltage, så
er det her til aften lykkedes for Jesper Laisen (Medlem af SSLUG) at få
undertegnede ind i kredsen.

Dermed er der i hvert fald een repræsentant for fri software. Nu må vi
se om det gør en forskel, eller om jeg blot bliver tromlet over ende af
nogle IT-chefer.

Fyldigt referat kommer naturligvis en gang efter vi får fri kl. 17
søndag (Engang mandag er nok realistisk).

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html