Re: [ITPOLITIK] Re: Deep linking forbudt

On Mon, May 14, 2001 at 03:21:59PM +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Mads:

> Kan du ikke lave en henvisning til en af mine websider, så
> jeg kan sagsøge dig for det? Eller har du en side jeg ikke
> må have henvisninger til?
>
> Kan det mon lade sig gøre at få nogle jurastuderende til at
> hjælpe med at tage en tilsvarende sag op (fra begge sider),
> så denne dom ikke kommer til at stå alene?

Ja, vi kunne lave en tilsvarende sag, og begynde i Landretten, og
føre den op til Højesteret. Så vil vores dom have precedens.

Jeg har før foreslået at inddrage Prosa, som har advokater,
der har vundet over Staten og andre store organisationer før.

Hilsen
Keld