Re: [ITPOLITIK] Tidsstempling af prior art software/kildetekst

On Wed, 9 May 2001, Ole Tange wrote:

> Jeg havde den samme ide og arbejdede lidt videre med den, før jeg sendte
> den til SourceForge for et par måneder siden.

Her var hvad jeg sendte. Det sidste punkt fandt SourceForge en bedre
løsning på (publicering i avis).

Jeg vil tro, at dette faktisk er en ide, man ville kunne patentere - altså
at man en gang i fremtiden kan bevise, at et givent dokument (filen med
MD5-summe) eksisterede på et givent tidpunkt i fortiden uden nødvendigvis
at have offentliggjort dokumentet i fortiden.

Men at Hartmut er kommet frem til en lignende ide inden for et par måneder
uafhængigt af mig beviser netop at det ville være urimeligt at give mig
patent på ideen.

/Ole