Re: [ITPOLITIK] Fri software og swpat foldere

On Wed, 9 May 2001, Anders Feder wrote:

> Lige et par sproglige observationer vedr. swpat-folderen:
>
> "PLS/Rambøl lavede sidste år en undersøgelse blandt danske
> virksomheder, hvor de fleste ikke vidste noget om
> softwarepatentering."
> Skulle nok have været noget i retningen af:
> "PLS/Rambøl lavede sidste år en undersøgelse blandt danske
> virksomheder, der viste at hovedparten af de adspurgte ikke vidste
> noget om softwarepatentering."
>
> "... år 2000-problemet. Dette er patenteret og blev prøvet ved en domstol."
> Du bør nok nævne hvad udfaldet af retsagen var.

Egentlig er jeg enig i dine observationer, men vi har et pladsproblem.
Hvis du kan skære et par halve sætninger væk andre steder på siden, så er
der plads.

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html