Re: [ITPOLITIK] Softwarepatentforedrag

On Thu, 3 May 2001, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Jeg skal lige komme med den gammelmandsvrantne bemærkning,
> at jeg synes at Peters pointe omkring at at programmer "som sådan"
> ikke kan krænke patenter, er genial :-)
>
> Ku godt tænke mig at vi forfulgte dette!

Det behøver vi ikke. Der er jo ingen af os, der benytter programmer "som
sådan". Vi benytter dem altid på en computer, og det er _det_ der er
patenteret.

Hvis du ikke vil tage mit ord for det, så læs et par europæiske
softwarepatenter og bliv overbevist.

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html