Re: [ITPOLITIK] EU penge

Peter Toft wrote:

> Møde i Belgien i maj om EU financiering af Open Source
> projekter: http://lwn.net/2001/0419/a/eu-brussels.php3

> You are not alone. The penguins are everywhere.

Efter at have modtaget en reminder fra Brux. har jeg tilmeldt mig.

Jeg synes, at der skal være mindst een dansk repræsentant fra OSS til at
fortælle andre om hvilke muligheder der er.

Men vi har stadig ingen sponsor og rejsekassen er i minus.

Jeg ved godt, at SSLUG ikke har formue- og vi kan ikke have gæld, så jeg
anbefaler vor kasserer at passe sodt på den svenske og den danske
10-krones mynt. Evt. sove med dem under hovedpuden ;-)

Anne

--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk