Re: [ITPOLITIK] SW-pat-pjece ver. 1

> Derfor vil de kun være brugbare for mig, hvis de er på 4 A5-sider ialt
> (dvs. 1 A4 med dobbeltsidet print, som skal foldes på midten).

Der er bare frygtelig meget tekst til 4 A5-sider...

Jeg havde også (mis-)forstået det sådan, at teksten skulle deles ud
på to A4-sider. Men skidt med det.

> Jeg har derudover et problem med at få dem til at blive printet i
> sort. Det ser ud til, at den sorte farve ikke er _helt_ sort, og
> printeren derfor prøver at lægge raster i bogstaverne (hvilket ser
> ynkeligt ud på min printer).

Jeg tjekkede lige pdf-filerne i min billedbehandler. De bogstaver jeg
kiggede på var 100% sorte. Kan det være pdf-læseren?

> Et mindre problem er at rasteren på side 6 ser væsetlig mørkere ud end
> rasteren på side 3.

Det havde jeg overset. Det er rettet.

Er der brug for en udgave på 4 A5-sider med det samme layout?

--
Thomas Kilde Krath
http://krath.dk