Re: [ITPOLITIK] Softwarepatentforedrag

On Tue, 1 May 2001, Ole Husgaard wrote:

> Var der ikke noget med, at patentet på y2k windowing
> blev kendt ugyldigt i retten?

Næh. Det blev genprøvet:
http://www.delphion.com/details?&pn=US05806063__&show_legal=1#LEGAL
Men hvis du ser, så er der ikke en kode XB. Altså er der reexaminination
certificate ikke blevet afslået.
http://www.delphion.com/help/legalcodes?cn2=US

> Jeg er i øvrigt een af de (nok mange hundrede) programmører, som helt
> uafhængigt "opfandt" dette, og senere hørte om det i nyhederne.

Jep. Det fortæller noget om, hvor svært det er at få omstødt et patent,
der tydeligvis ikke er gyldigt.

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html