Re: [ITPOLITIK] SW-pat-pjece ver. 1

On Sun, 29 Apr 2001, Thomas Krath wrote:

> Det virker nu. Det tog længere tid at lægge op, end jeg først troede.

De er pæne, men de kræver 2 A4-sider med dobbeltsidet print med en clips
til at holde dem sammen. Jeg ved, at jeg ikke får tid til at finde en
clipsmaskine, der kan nå ind midt på papiret, og jeg kan have på
fornemmelsen, at andre, der vil bruge dem, er i samme situation. Derfor
vil de kun være brugbare for mig, hvis de er på 4 A5-sider ialt (dvs. 1 A4
med dobbeltsidet print, som skal foldes på midten).

Jeg har derudover et problem med at få dem til at blive printet i sort.
Det ser ud til, at den sorte farve ikke er _helt_ sort, og printeren
derfor prøver at lægge raster i bogstaverne (hvilket ser ynkeligt ud på
min printer).

Et mindre problem er at rasteren på side 6 ser væsetlig mørkere ud end
rasteren på side 3.

/Ole
--
Vil du være med til at demonstrere Linux i Bella-Center d. 29-31. maj?
http://www.sslug.dk/~tange/nti2001.html