Ny traad

> On Tue, 31 May 2005 09:12:40 +0200
> Peter Makholm wrote:

> Jeg forstår ikke lige 'og der bør ikke være noget, som påstår at det
> er copyright beskyttet på en Linux platform.' i denne kontekst. Det er
> også stærke tilhængere af ophavretsbegrebet i open source-verden.

Jeg har flyttet til en anden tråd fra Re: [FORENING] SSLUGs vision
fordi denne her tråd ikke direkte har med SSLUG vision at gøre.

Jeg skulle have skrevet kopi-beskyttet.

Det er muligt at tage en kopi af en datastrøm på Linux og ethvert
andet seriøst OS som skal kunne bruges til teknisk- videnskabelige
formål.

Derfor er det vanskeligt at lave et ubrydeligt streaming system,
men jeg tror i øvrigt at jeg tager fejl her også, og at der er
streaming med "langtidsholdbar"-kryptering på vej, så dem der vil
kan se en DVD på en Linux. Men det er virkelig off-topic i forhold
til SSLUG og formål, så jeg beklager meget denne paragraf.