Re: [FORENING] SSLUGs vision.

On Tue, 31 May 2005 06:20:42 +0000 (UTC)
Jesper wrote:

> Jeg har det lidt skidt med, direkte eller indirekte, at skrive Microsoft
> ind i visionen.

Ja det er en dårlig ide (jeg referer til Microsoft indirekte ved at
citere den berygtede Gate's motto med at det ikke kan betale sig
at lave kvalitet.)

Det var en fejl.

Jeg forsøgte også at fjerne det fra teksten længere fremme,
så I kan se at det ikke var meningen at teksten skulle være
negativ overfor andre - det vil blot skabe fjender.

/Donald