Re: [FORENING] SSLUGs vision.

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> Nemlig. Og hvis jeg lige må tilføje: på en måde så vi undgår at
> Linux bliver kaldt for piraternes paradis. Det er MS-platformen,
> som er piraternes paradis, og der bør ikke være noget, som påstår
> at det er copyright beskyttet på en Linux platform. Det kan man
> jo ikke rigtigt gøre, vel (Flyt evt. svar over i ny tråd).

Jeg forstår ikke lige 'og der bør ikke være noget, som påstår at det
er copyright beskyttet på en Linux platform.' i denne kontekst. Det er
også stærke tilhængere af ophavretsbegrebet i open source-verden.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice