Wiki oppe om Linux-distribution-konkurrencen Var.Hardwareindkøb

.. omkring
1. Årets bedste nationale Linux-virksomhed 2005 / Organisation- engros,
E-shop eller butikskæde
2. Årets bedste Linux-Detail-virksomhed 2005 - salg på lokalplan
3. Årets bedste Linux-sælger 2005.

Den står nu lidt pænere med * indrykningerne (Hvor er listen over andre
specialkoder jeg kan placere til bedre formatering af Wikien)?

hilsen

Phillip