Re: [FORENING] Wiki oppe om KonkurrencenAng.Hardwareindkøb

> Hej Phillip.
>
> Har du problemer med at få wikien til at formattere ordentligt?
Ja jeg brugte en del tid på at få Wikipedia til at æde min Wiki, så den
står ikke pænt.
> preformatterede blok får vildt meget vandret scroll i min browser
Også i min. Kan du få den til at blive venstrestillet og på punktform vil
det være meget fint.

og der
> er mange henkastede ??? rundomkring.  Specielt de mange pudsigt
> placerede spørgsmålstegn gør det svært at læse.
OK fjern dem bare - de pudsige ??? er for at markere at ballet er åbent så
det er op til deltagerne at medtage punkterne, kommentere og ændre i dem
eller forkaste dem.
> Jeg ved du tilhører en af dem der er kritisk overfor at få
virksomhederne med, så giv den bare dine bramfrie kommentarer - så ser
jeg også hvordan man kan indsætte kommentarer.
Hvordan du har det overfor konkurrenceideen ved jeg ikke?

Hilsen

Phillip