Re: [FORENING] Wiki oppe om KonkurrencenAng.Hardwareindkøb

I sslug.forening, skrev Phillip Sc  Bøgh:
>  Hej Slug-forenings & forhåbentlig Linux-udbredelses-interesserede.
>
>  Så kom den op - en Wiki som oplæg til at lave en konkurrence som
>  flere har været positive overfor: http://wiki.sslug.se/LinuxIbutikker

Hej Phillip.

Har du problemer med at få wikien til at formattere ordentligt? Den
preformatterede blok får vildt meget vandret scroll i min browser og der
er mange henkastede ??? rundomkring.  Specielt de mange pudsigt
placerede spørgsmålstegn gør det svært at læse.

Jesper