Re: [FORENING] Hardwareindkøb-Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

On Mon, May 09, 2005 at 02:48:08PM +0200, Peter Makholm wrote:

> Jeg har meget svært ved at se hvordan foreningen kan tilbyde noget der
> koster personresurser ud over den første måneds tid. Jeg mener
> simpelthen ikke at foreningen er gearet til at tilbyde den slags til
> kommercielle entiteter.

Hmm, jeg tænkte på hædrende omtale af Danmarks bedste Linux-shop, måske
fordelt på hardware og software. Det kunne ske uden stor arbejdsbyrde
for bestyrelsen. Nedsæt en priskomité, modtag nomineringer fra
bedlemmerne, lav en afstemning, og så lav en prisoverrækkelse på et af
vores medlemsmøder - og få pressen med. Hædrende omtale er vel nok, vi
skal altså ikke til at bruge af formuen til at indkøbe dyre præmier.

Hilsen
keld