Re: [FORENING] Hardwareindkøb-Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Jeg har meget svært ved at se hvordan foreningen kan tilbyde noget der
> koster personresurser ud over den første måneds tid. Jeg mener
> simpelthen ikke at foreningen er gearet til at tilbyde den slags til
> kommercielle entiteter.

Og for at ingen skulle være i tvivl i det ovenstående skal 'jeg'
opfattes bogstavligt første person *ental*. Jeg taler for mig selv og
ingen andre. Bestyrelsen lider ikke af en omvende majestætis pluralis.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional