Re: [FORENING] Hardwareindkøb-Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Phillip Sc. Bøgh <sslug@sslug> writes:

> hinanden lidt bedre på til det!? Jeg bor tæt på Nordre Facanvej, og har
> ikke noget imod at tjekke nogle butikker. Forudsætningen er dog at vi
> bliver enige om hvad vi skal tilbyde / anmode om så vi har det samme
> Linux-tøj på til lejligheden.

Jeg har meget svært ved at se hvordan foreningen kan tilbyde noget der
koster personresurser ud over den første måneds tid. Jeg mener
simpelthen ikke at foreningen er gearet til at tilbyde den slags til
kommercielle entiteter.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional