Re: [FORENING] Hardwareindkøb - Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Jesper Krogh skrev:
I sslug.forening, skrev Niels Elgaard Larsen:

En butik på Falkoner Alle, hvor jeg engang har købt et netkort, sender mig jævnligt et ca 20-siders katalog med tilbud og priser. Jeg ved ikke hvor mange de sender ud, men det koster dem sikkert 50-100000 hver gang.

Det firma er altså også prismæssigt en klasse for sig.

Hvis ellers vi tænker på det samme firma, så må jeg da lige tilføje, at de nogle gange leverer visse ting betydeligt billigere end visse andre i samme gade.

Jesper

Steen