Re: [ANNOUNCE] Installations- og opgraderings arrangement.

Fra Steen kom der lige en skidegod ide, hvad syntes I andre?

Hvis det skal blive til noget, så skal det gå lidt hurtigt, men jeg har ikke tid til at være tovholder.

Steen Jansdorf wrote:
Hej Jesper.

Jeg er jo ikke et af de mest aktive medlemmer af SSLUG, tildels fordi
jeg bor på Lolland. men, jeg har en ide:
Der er jo DM i indsamling lige nu og jeg tænkte at, SSLUG jo kunne
arrangere et "extraordinært" Ubuntu installations party !?
- Det ville være både i Ubuntu's, såvel som DM i indsamling's ånd
(specielt da der jo indsamles til Afrika) !
Måske kunne vi finde nogen som med kort varsel kunne lægge lokaler til
og så "sælge" tilmeldinger via P3's formiddagsprogram (de laver ikke
andet i disse dage).
Personligt vil jeg gerne lægge brænder til de første 20-30 CD'er.
Hvis installationsparty'et kan ligge mellem d. 18 - 22 maj kan jeg også
selv være tilstede og hjælpe.

Med venlig hilsen

Steen

Jesper