Re: [FORENING] Hardwareindkøb -Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

I sslug.forening, skrev Phillip Sc  Bøgh:

>  Lad os dog presse på og gå flere veje!?

Jadda, men du har stadig ikke overbevist mig om at du overhovedet kan få
nogen virksomheder til at hoppe på din ide. Jeg er 100% sikker på at
hvis det ikke var fordi jeg er open-source-tilhænger, så ville jeg
aldrig gøre det i min pc-biks. Bøvlet ville være for stort.

Dette marked er benhårdt, virkeligt, og der er intet det stopper folk i
at få rådet og købe den billigste var på edbpriser alligevel.

Jesper