Re: [FORENING] Hardwareindkøb - Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Ivar Madsen wrote:
Poul-Erik Andreasen wrote:

Hvilken
middlelmådig windowsbruger har lyst til at stå i en butik og forsvare
sit valg af operativsystem over for en linuxexpert.

Jeg har været ude for at en i en butik begyndte at kommentere mit valg af OS
(i negativ forstand), min reaktion var at meddele ham at jeg ikke ønsker at
handle i hans [censur] butik, han skal ikke kritisere mit valg af OS, hvis
jeg søgte  råd og vejledning, så kunne han komme med en anbefaling af et
OS, men en seriøs forhandler kritisere ikke en kundes valg.
Det er så ligegyldigt om det er Linux, WIN, OS/2, eller noget helt 4.

Jeg tror ikke at en pingvin på prisskiltet på HW der er nativt understyttet
af gængse dist. eller medfølger Linux driver, og så tydeligt skilte i
butikken, hvor der står forklaret at pingvinen betyder at der udover WIN
driver, også er Linux driver med, eller nativt understøttet af gængse Linux
dist. vil påvirke win bruger negativt.

Jeg vil da håbe at du har ret. Nu var ambitionerne bag det oprindelige forslag hvist også en del mere agessivt i markedsføringen end det du
nævner.

Men selv om det skulle være tilfældet, står der stadig tilbage at overbevise forhandleren om at det er tilfældet.

Poul-Erik Andreasen.