Re: [FORENING] Hardwareindkøb - Fastsamarbejdsaftale med Linux-salgsbu tik(ker)

Phillip Sc. Bøgh skrev:

Ønske om interessetilkendegivelser og opfordring til Sslugs bestyrelse:

(Dette er en revidering på baggrund af debat på:
http://forum.sslug.dk/newsportal/article.php?id=7917&group=sslug.moede#7917
)
Jeg købte for nylig en nec-DVD brænder, som jeg vidste understøttede Linux.
Men der kom konstant fejl - ofte ikke konsekvente fejl. Efter en længere
fejlsøgning fandt jeg ud af det var det medfølgende kabel, der havde for
få ledere til Linux, men det fungerede omend halvlangsomt under Windows.

Hej Phillip

Et par spørgsmål:

  1. Hvem havde vedlagt kablet ?
     A: Var det NEC der havde pakket kablet sammen med brænderen ?
     B: Var det et kabel som du købte samtidig med brænderen ?

  2. Hvis det var NEC som havde vedlagt kablet, så er mit andet
     spørgsmål - har du orienteret NEC om problemet ?
     (vi må jo sikre os at ikke en anden Limux bruger får samme
      problem)

Mvh. Jørgen Kristensen
     EDB-Tekniker.