Re: [FORENING] Har vi et intro brev til potientielle sponsorer?

On Wed, 20 Apr 2005 12:02:55 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Hvad skal i have sponsoreret?

Der var en del snak om bl.a. LinuxParty og vores mandagsmøder. I den
forbindelse blev nævnt muligheden for at finde en eller flere
sponsorer til netværksudstyr (Switch, kabler o.s.v.)

Mandagsmøderne er i øjeblikket ret afhængige af mig, da jeg låner en
switch med fra arbejde. Vi har lånt et lille elevskab med
kombinationslås, hvor vi kan have det mest nødvendige og hvor 4
personer har koden til.

I det skab vil vi så lægge switch, kabler og CD'er, så møderne bliver
uafhængige af mig.

Men det kræver selvfølgelig at vi får fat i de nødvendige dele til at
lægge i skabet.

>Det skal først laves, men vi kan da starte her og nu:

Vi kikker på det. Jeg giver beskeden videre i morgen.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen