Re: [FORENING] Har vi et intro brev til potientielle sponsorer?

I sslug.forening, skrev Kurt Frederiksen:
>  Jeg blev i mandags spurgt om jeg kunne skaffe et intro brev om hvad
>  SSLUG er og hvordan vi arbejder.
>
>  Brevet skal udlevereres til potientielle sponsorer.

Hvad skal i have sponsoreret?

>  Har vi et sådan liggende, eller skal det først laves?

Det skal først laves, men vi kan da starte her og nu:
----------------
SSLUG er en Linuxbrugergruppe med base i Skåne og Sjælland.

SSLUG arbejder for at fremme udbredelse af det frie operativsystem Linux
og den udviklingsmodel der ligger til grund for frit software.

Arbejdet forgår på 2 måder, hvor den en ene hjælper folk til at forstå
Linux, frit software og løse deres problemer gennem diskussioner på
møder og epostlister. Den anden måde er gennem aktiv at påvirke
beslutningsprocesser i samfundet, således at brugere af Linux ikke
bliver andenrangsbruger på nettet.

Møderne finder sted primært i København, Roskilde og Malmö/Lund, med en
mødefrekvens på 4+ pr. måned omhandlende alt fra
installationsarrangementer over tekniske foredrag til møder om
itpolitiske problemstillinger i samfundet.

På epostlisterene debatteres alt fra tekiske ting til itpolitiske
problemstillinger omhandlende frit software.

SSLUG er som forening fri for økonomiske og partipolitiske interesser,
hvilket gør at vi kan forholde os frit til problemstillinger indenfor
SSLUG's virkeområde.

--------

Jesper

... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1