Re: [FORENING] SSLUG-brochure

I sslug.forening, skrev Jan Hertel:

>  Ja, jeg vil ikke påstå, at min første del af aktiviteten er perfekt
>  (uddelingen af cd'er til alle i boligforeningen). Så det kan være det
>  "bare" skal være en seddel (SSLUG-brochuren + noget mere) i første
>  omgang med oplysning om at man kan bestille dem hos mig eller lignende
>  og eventuelt invitation til et arrangement - men jeg ville gerne have
>  sparet mig trapperne X 2.

Det kan jeg godt forstå. Er det ene speciel boligforening .. eller
rettere er der et specielt mønster blandt dem der bor der? Mange ældre,
mange unge, etc?

>  Nogle yderligere ideer eller kommentarer?

Man kan let komme til at virke anmasende, og det er der ikke meget sjovt
ved. Hvis i har et beboerblad, så tror jeg det vil være bedre at se om
du kan få noget deri, skrive at de kan hente en Live CD hos dig hvis de
er interesseret og finde en dag eller 2 hvor i kan mødes om det. Dermed
tager man fat i den del der er intersseret og sparker lidt til dem der
er på "vippen" til at være det.

Hvis i blot er en 3-4-5 stykker der har lyst til at gøre noget "relativt
fast", så er i allerede et godt stykke af vejen. Se evt. hvordan det er kørt
i Roskilde.

Jesper

... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1