Re: [FORENING] SSLUG-brochure

I sslug.forening, skrev Jan Hertel:
>  Jeg har bestilt ca. 160 Ubuntu cd'er til uddeling i min boligforening
>  (gennem brevsprækken)

Det er en _dårlig_ plan. Godtnok er Linux blevet _meget_ brugervenligt
og nemt at gå til, men du vil have min. 50% af dem du rammer, hvor Linux
som udgangspunkt ikke er interessant for. Alene en betydelig del af dem
har ikke computer eller bruger den kun så perifært at de ikke ønsker at
bekymre sig om hvilke operativsystem der er på.

>  levere den tilbage til mig (så jeg kan give den til nogle andre). Jeg
>  vil eventuelt også foreslå at vi laver en SSLUG-lokalgruppe
>  (Kravlegården ?) i Valby (da vi er mange der i øjeblikket og nær
>  fremtid får ejendomsnet indlagt). Jeg kunne selvfølgelig lægge en
>  ekstra seddel ved, men én er bedre end to i dette tilfælde efter min
>  mening. Muligheden for at folde brochuren (og lægge den ind i cd'en)
>  foretrækkes også.

Se, det lyder til gængæld spændende. Aktiviter for dem der er
"interesserede" :-)

>  Noget lokalaktivitet på Tingstedet (i Valby) den 9. september på Open
>  Source Day (og måske andre steder i SSLUG-området) kunne måske også
>  være en mulighed (ud over på Københavns Rådhusplads)?

Jadda.. Jeg er lidt blank på hvem der er tovholder på det arrangement,
men det har da nået vores kalender.

Jesper

... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1