Re: [FORENING] SSLUG-brochure

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Dem på <http://cvs.sslug.dk/foldere/> er vist ikke helt
> opdaterede, men jeg tror det er det bedste vi har.

Øv, linket er dødt:

"Siden kunne ikke findes !

Den ønskede side, http://www.sslug.dk/foldere/, kunne ikke findes.

Men hvis du mener at denne meddelselse er en fejl, så kontakt www_admin."

Heller ikke http://cvs.sslug.dk/oversigt#dokumentation giver vist noget?

Jeg ville eventuelt gerne kunne skrive en ekstra tekst på "brochuren".
Jeg har bestilt ca. 160 Ubuntu cd'er til uddeling i min boligforening
(gennem brevsprækken) og regner med at få gang i noget "viral
markedsføring". Da ikke alle vil bruge eller har brug for systemet
regner jeg med at bede om at man giver den vidre eller eventuelt
levere den tilbage til mig (så jeg kan give den til nogle andre). Jeg
vil eventuelt også foreslå at vi laver en SSLUG-lokalgruppe
(Kravlegården ?) i Valby (da vi er mange der i øjeblikket og nær
fremtid får ejendomsnet indlagt). Jeg kunne selvfølgelig lægge en
ekstra seddel ved, men én er bedre end to i dette tilfælde efter min
mening. Muligheden for at folde brochuren (og lægge den ind i cd'en)
foretrækkes også.

Noget lokalaktivitet på Tingstedet (i Valby) den 9. september på Open
Source Day (og måske andre steder i SSLUG-området) kunne måske også
være en mulighed (ud over på Københavns Rådhusplads)?

--
/Jan