Re: [FORENING] Ønske til WIKI'en

I sslug.forening, skrev Ivar Madsen:
>  Er det muligt at få ændret skabelonen til WIKI'en, så

>  kommer op øverst på siden?
>  På store sider, som f.eks. http://wiki.sslug.dk/Omstil_dit_eget_accesspoint
>  er der er blevet store, så det er ikke til at overskue om der er skrevet
>  noget nyt siden man sidst læste den, og det er meget letter at kunne se i
>  toppen, om den er ændret siden man sidst kikkede,,,

 Hvis du kigger på:
 http://wiki.sslug.dk/Speciel:Recentchanges

 Så er det ret nemt at se om en side er blevet ændret.

 Jeg er ikke en ørn til at rode med koden bag wikien, men jeg skal gerne
 tage en kigger og se om dit forslag er "nemt" at lave.

 Jesper

... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1