Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

On Tue, 16 Dec 2003 01:13:00 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Bare lige for folk der ikke har hørt om problematikken før,
> en kort opsummering af mine tanker derom. Vi har været her
> før...
>
> Jeg mener vi skulle omdøbe SSLUG til "Syd-Skandinavisk Linux
> Users' Group" og beholde listenavnene. Og det er hvad SSLUG i
> praksis er.

Det er jeg enig i. Kelds formulering her har rumsteret i mine
tanker siden i går. Skandia == Skåne. Det er vil passe bedre
til det, der egentlig foregår. Det er en rigtig god forening,
som selvfølgelig godt kan have underafdelinger (fx. i Helsinge).

> Det vil også lægge lidt mere tyngde i SSLUG, jeg tror at
> nedgangen i medlemstal er pga udvanding af foreningen,
> splittelsen i foråret, og lidt dalende aktivitet.

Møder med personer eller emner, som trækker folk af huse, vil ikke
direkte øge medlemstilgangen. Det hænger måske sammen med
muligheden for net-kontakt. Hvor mange medlemmer kommer til
møderne, og hvor mange skriver på listerne?

Donald
--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/