Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

Steen Jensen wrote:

> Netop, just precis, som de siger i Sverige!
>
> Men da jeg boede i Vendsyssel og var aktiv i NJLUG hørte jeg ofte;
> hvad ksla jeg bruge NJLUG til. Jeg skriver altid til SSLUG. Det er
> der, det foregår.
>
> Den lader jeg lige stå!
JAmmen så samler jeg den da lige op,

Jeg har svært ved at se problemet fsv listerne, den lokale LUG bruges da til
de fysiske møder, instal dage mv. med maillister er da hamrende ligegyldigt
hvor de er hjemmehørende om det er SSLUG eller antarktis er da netop ideen
med nettet at det er geografisk uafhængigt - man søger da informationer der
hvor de findes - og når der nu er en del menesker der har fundet sammen om
linux på SSLUG liaster og de kører glimrende så er det da bare det.
IMO, en LUG's identitet afhænger ikke af trafikken på tekniske maillister,
men primært af de fysiske aktiviter.
Som medlem af kernen i NJLUG har jeg da ingen problemer med at frekventere
SSLUG listerne til det ting hvor jeg ved at jeg kan finde informatione her,
men detajler om lokale foreteelser hører da hjemme på njlug's egne lister.

BTW, hvor mange af SSLUG's medlemmer har nogen sinde været til et af
foreningens fysiske møde ?
Jeg har desværre aldrig haft lejligheden, men der kommer nok en dag hvor min
kalender matcher SSLUG's

Iøvrigt mener jeg at SSLUG gør et glimrende stykke arbejde som hele de
danske ( og skånske) linuxsamfund har stor gavn af.

Og iøvrigt _er_ NJLUG i live med ca 600 medlemmer og deltager antal på
25 -60 ved de fysiske møder.

/carsten