Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

man, 2003-12-15 kl. 18:56 skrev Keld Jørn Simonsen:

> Det gør der ikke. Der bor ca 3 mill mennesker hvert sted
> (jylland/fyn og skåne/sjælland).
>
> Hilsen
> keld

Nej det handler ikke om manglende medlemsgrundlag det handler om
mentalitet i særdeleshed hos jyderne, jeg har været ulandsfrivillig i 10
år (sønderjylland) så jeg kender godt til mentaliteten derovre, kan man
få andre til at lave noget hvorfor skulle man så selv gøre det, så er
det hyggeligere og sidde nede på kroen med en øl og så bagefter komme
hjem og få det hele serveret på en sølvske, NEJ- jyderne skal se at få
taget sig sammen og også selv gøre en indsats.

Jeg var inde i Linux tælleren forleden (d. 12. dec.) og fik lavet en
liste over danske brugere den har jeg lige sat postnumre på så den
følger med som vedlagt fil hvis der er nogen der er interesserede i
hvorden Linux brugerne er opdelt med postnumre, men her lidt tal fra det
nørrejyske der viser at de har et grundlag at arbejde på hvis de gad.

Name		Users		Postnr.

Aabybro		2		9440
Aalborg		120		9000
Aalestrup	3		9620
Aars		6		9600
Brovst		3		9460
Brønderslev	5		9700
Dybvad		1		9352
Farsø		2		9640
Fjerritslev	1		9690
Frederikshavn	11		9900
Gistrup		1		9260
Hadsund		3		9560
Hals		1		9370
Hirtshals	1		9850
Hjallerup	2		9320
Hjørring	5		9800
Hobro		4		9500
Klarup		5		9270
Læsø		1		9940
Løgstør		4		9670
Løkken		3		9480
Nørager		1		9610
Nørresundby	13		9400
Pandrup		1		9490
Sindal		2		9870
Skagen		1		9990
Skørping	6		9520
Storvorde	1		9280
Støvring	3		9530
Svenstrup J	1		9230
Sæby		2		9300
Terndrup	1		9575
Vodskov		2		9310
Vrå		1		9760
--------------------------------------
Ialt		219 med postnr. fra 9000 og opefter

--
Hilsen
Rolf Larsen

Microsoft has no security problems ~ Microsoft IS a security problem!
Linux brugere i DK:	2361	Dato: 12. dec. 2003.

Name		Users		Postnr.

Aabenraa	14		6200
Aabybro		2		9440
Aakirkeby	2		3720
Aalborg		120		9000
Aalestrup	3		9620
Aars		6		9600
Agerskov	1		6534
Albertslund	15		2620
Allerød		15		3450
Allinge		1		3770
Asnæs		3		4550
Assens		2		5610
Augustenborg	1		6440

Bagsværd	8		2880
Ballerup	20		2750
Beder		1		8330
Birkerød	9		3460
Bjerringbro	3		8850
Bjæverskov	1		4632
Bogense		1		5400
Borup		1		4140
Brabrand	6		8220
Bramming	1		6740
Brande		1		7330
Brovst		3		9460
Bryrup		1		8654
Brædstrup	1		8740
Brøndby		6		2605
Brønderslev	5		9700
Brønshøj	12		2700
Børkop		3		7080

Charlottenlund	4		2920
Christiansfeld	1		6070

Dianalund	4		4293
Dragør		2		2791
Dybvad		1		9352

Ebeltoft	1		8400
Egernsund	1		6320
Egtved		2		6040
Ejby		1		5592
Esbjerg		27		6700
Espergærde	3		3060

Faaborg		4		5600
Fakse		2		4640
Fakse Ladeplads	3		4654
Farsø		2		9640
Farum		9		3520
Fjerritslev	1		9690
Fredensborg	4		3480
Fredericia	13		7000
Frederiksberg	37				Flere postnumre
Frederikshavn	11		9900
Frederikssund	5		3600
Frederiksværk	5		3300
Frøstrup	1		7741
Fuglebjerg	2		4250
Fårevejle	1		4540

Gadstrup	1		4621
Galten		3		8464
Gedved		1		8751
Gentofte	6		2820
Gislev		2		5854
Gistrup		1		9260
Give		2		7323
Gjerlev		1		8983
Glamsbjerg	1		5620
Glostrup	6		2600
Gram		1		6510
Grenaa		4		8500
Greve		20		2670
Grindsted	1		7200
Gråsten		1		6300
Græsted		4		3230
Gudhjem		2		3760

Haarby		1		5683
Haderslev	8		6100
Hadsund		3		9560
Hals		1		9370
Hanstholm	1		7730
Hasle		1		3790
Haslev		4		4690
Havdrup		1		4622
Hedehusene	4		2640
Hellerup	7		2900
Helsinge	7		3200
Helsingør	10		3000
Herfølge	6		4681
Herlev		9		2730
Herning		16		7400
Hillerød	16		3400
Hinnerup	3		8382
Hirtshals	1		9850
Hjallerup	2		9320
Hjørring	5		9800
Hobro		4		9500
Holbæk		10		4300
Holstebro	8		7500
Holte		7		2840
Horbelev	2		4871
Hornbæk		1		3100
Hornslet	2		8543
Horsens		27		8700
Hundested	2		3390
Hvalsø		3		4330
Hvide Sande	3		6960
Hvidovre	19		2650
Hårlev		1		4652
Højbjerg	5		8270
Højslev		1		7840
Høng		1		4270
Hørning		1		8362
Hørsholm	5		2970

Ikast		4		7430
Ishøj		9		2635

Jelling		2		7300
Jerslev Sj	1		4490
Juelsminde	2		7130
Jyllinge	4		4040
Jægerspris	2		3630

Kalundborg	5		4400
Karise		1		4653
Karrebæksminde	1		4736
Karup		2		7470
Kastrup		6		2770
Kettinge	1		4892
Kirke Hyllinge	1		4070
Kirke Såby	1		4060
Kjellerup	1		8620
Klarup		5		9270
Klemensker	1		3782
Knebel		1		8420
Kokkedal	2		2980
Kolding		14		6000
Kolind		2		8560
Korsør		3		4220
Kvistgård	1		3490
Kværndrup	1		5772
København	607				Flere postnumre
Køge		9		4600

Lejre		2		4320
Lem St		1		6940
Lemvig		1		7620
Lille Skensved	3		4623
Lundby		1		4750
Lunderskov	1		6640
Lyngby		36		2800
Lynge		4		3540
Lystrup		4		8520
Læsø		1		9940
Løgstrup	1		8831
Løgstør		4		9670
Løkken		3		9480
Løsning		2		8723

Malling		2		8340
Marstal		1		5960
Melby		1		3370
Mern		1		4735
Middelfart	4		5500
Munkebo		3		5330
Måløv		1		2760
Mårslet		3		8320
Mørke		1		8544
Mørkøv		1		4440

Nakskov		2		4900
Nivå		7		2990
Nordborg	3		6430
Nr. Aaby	2		5580
Nr. Asmindrup	1		4572
Nyborg		1		5800
Nykøbing F.	10		4800
Nykøbing Mors	1		7900
Nykøbing Sj.	2		4500
Nærum		4		2850
Næstved		16		4700
Nørager		1		9610
Nørreballe	1		4951
Nørresundby	13		9400

Odder		3		8300
Odense		74				Flere postnumre
Oksbøl		1		6840
Otterup		3		5450

Padborg		3		6330
Pandrup		1		9490
Præstø		1		4720

Randers		22		8900
Ribe		4		6760
Ringe		6		5750
Ringkøbing	3		6950
Ringsted	12		4100
Risskov		4		8240
Roskilde	39		4000
Roslev		1		7870
Rudkøbing	1		5900
Ruds Vedby	2		4291
Ry		3		8680
Ryomgård	3		8550
Rødekro		1		6230
Rødovre		13		2610
Rønne		6		3700
Rønnede		1		4683
Rørvig		2		4581

Sabro		2		8471
Sakskøbing	2		4990
Silkeborg	11		8600
Sindal		2		9870
Skagen		1		9990
Skamby		1		5485
Skanderborg	12		8660
Skibby		1		4050
Skive		7		7800
Skjern		1		6900
Skodsborg	1		2942
Skovlunde	4		2740
Skælskør	1		4230
Skærbæk		1		6780
Skævinge	1		3320
Skørping	6		9520
Slagelse	18		4200
Slangerup	1		3550
Smørum		6		2765
Snedsted	2		7752
Snekkersten	4		3070
Solrød Strand	2		2680
Sorø		6		4180
Spøttrup	2		7860
St. Heddinge	4		4660
Stege		1		4780
Stenløse	5		3660
Stenstrup	2		5771
Stoholm		1		7850
Store Merløse	2		4370
Storvorde	1		9280
Struer		5		7600
Støvring	3		9530
Svendborg	6		5700
Svenstrup J	1		9230
Sæby		2		9300
Søborg		12		2860
Søllested	1		4920
Sønder Felding	2		7280
Sønderborg	31		6400

Taastrup	18		2630
Tappernøje	1		4733
Tarm		1		6880
Terndrup	1		9575
Thisted		9		7700
Thorsø		1		8881
Thyborøn	1		7680
Toftlund	2		6520
Tommerup	1		5690
Tølløse		1		4340
Tønder		1		6270
Tørring		1		7160

Ulfborg		1		6990
Ulstrup		1		8860
Undløse		1

Valby		21		2500
Vallensbæk	1		2625
Vamdrup		3		6580
Vandel		1		7184
Vanløse		11		2720
Varde		2		6800
Vedbæk		2		2950
Vejby		2		3210
Vejle		16		7100
Veksø		2		3670
Vemmelev	2		4241
Viborg		14		8800
Viby J		7		8260
Viby Sj.	6		4130
Videbæk		3		6920
Vig		2		4560
Vinderup	1		7830
Virum		12		2830
Vissenbjerg	1		5492
Vodskov		2		9310
Vojens		2		6500
Vordingborg	6		4760
Vrå		1		9760
Værløse		10		3500

Åbyhøj		2		8230
Ålsgårde	3		3140
Århus		165				Flere postnumre
Årslev		3		5792

Ærøskøbing	1		5970

Ølgod		1		6870
Ølstykke	8		3650
Østbirk		1		8752
Øster Ulslev	2		4894

Persons within Denmark

Listing 23 registered persons.
There are also 83 registered persons who do not wish to be listed