Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

On Mon, Dec 15, 2003 at 04:40:22PM +0100, Gitte Wange wrote:
> [...]

[klip]

> Kommentar til begge Jon's sætninger:
> Hvorfor er det SSLUG's problem ??

Jeg mindes ikke at have skrevet at det er SSLUGs problem.

> Det forstår jeg ikke men jeg vil da gerne have en forklaring.

Det er et spørgsmål om at medvirke til at Linux generelt i Danmark
kommer videre. Her mener jeg at en fungerende lokal LUG der holder
møder og installations fester er en god ide. Jeg mener at det vil
være lettere at oprette og drive sådanne lokale LUG'er, hvis
SSLUG ikke er defakto DK-LUG, men at en sådan en blev dannet.

Desværre tror jeg ikke på at den kan blive dannet foreløbig med
mindre at SSLUG hjælper til ved at (være med til at) danne en
forening der dækker mindst hele danmark, hvor hovedsproget er
dansk, så Hr. og Fru. Danmark kan være med. Foreningens beskæftigelses
område mener jeg naturligt kunne være Open Source, og ikke kun
Linux. For at denne forening skal få momentum mener jeg at de
tekniske lister hos SSLUG bør flyttes/nedlægges over i denne
OSUG.

JonB