Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

I sslug.forening, skrev Jacob Sparre Andersen:
>  Det kan godt være at jeg ikke har lyttet ordentligt efter i
>  geografitimerne, men jeg har altså stadig på fornemmelsen at
>  der bor flere folk udenfor end indenfor SSLUG's territorium.

Definér udenfor?
Hvis indenfor er Skåne+Sjælland og udenfor er Jylland+Fyn, så har du nok
ikke ret, hvis indenfor er Sjælland og udenfor er Jylland+Fyn
så kunne det se ud til at du har ret efter de tal jeg lige kan slå op:

http://da.wikipedia.org/wiki/Danmark

Ja, ja, .. det kunne være mere videnskabeligt.
Den siger
Sjælland: ca. 2.0 mill
Danmark:  ca. 5.3 mill

--