Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

Peter Makholm skrev:

Steen Jensen <sslug@sslug> writes:

I to år boede jeg i Hjørring, der engang husede amtmandens bolig. Nu
er amtet flyttet til Aalborg, hvortil der er 40 km i bil, og der er
ikke togforbindelse tre gange i timen. Der er omkring 100 km fra
Skagen til Aalborg.

Hele denne mail tyder på at Jon har misforstået problemet. Det er ikke
bare et spørgsmål om lidt mailsupport. Det er et helt andet problem
der gør at der ikke er LUG'er andre steder. Der er simpelthen ikke en
kritisk masse inden for en rimlig aktionsradius.

Netop, just precis, som de siger i Sverige!

Men da jeg boede i Vendsyssel og var aktiv i NJLUG hørte jeg ofte; hvad ksla jeg bruge NJLUG til. Jeg skriver altid til SSLUG. Det er der, det foregår.

Den lader jeg lige stå!

Med venlig hilsen

Steen