Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

Steen Jensen skrev:

> Kun forklaringen men forståelsen mangler.

Nej.  Jeg kan godt forstå at det er svært at samle folk til
_fysiske_ møder langt ude på landet.

> Tror du de skal sidde og skrive online til hinanden derovre?

Ja.  Og når de ikke kan mødes fysisk, så har de mere tid til
at mødes på nettet.

> De skal finde nogle svar, men eftersom der ikke er ret
> mange medlemmer i de enkelte LUG'er kan et spørgsmål ligge
> i flere dage uden læsning. Hvis ellers den lokale LUGs
> site i det hele taget er opdateret. Derfor skriver man
> naturligvis til SSLUG!

I betragtning af at der mig bekendt bor flere mennesker i
Jylland og på Fyn end der gør i Skåne og på Sjælland, så har
jeg meget svært ved at indse at det her handler om manglende
medlemsgrundlag.

Men det er vel under alle omstændigheder ikke SSLUG's
problem.

> Nej, SSLUG afgav sine tekniklister og de blev landsejet!

Jamen skal vi aflevere dem til SELinux?  SELinux _er_ jo
landsdækkende.

> Hvem f.... har sagt at den ikke må indbefatte svenskere.

Folk snakker hele tiden om en _dansk_ brugergruppe.  Hvis
den godt må indbefatte svenskere, så kan vi jo lige så godt
bruge SELinux.  De kan sikkert godt overtales til at udvide
deres territorium til også at omfatte Danmark.

> Det er vel ligegyldigt, hvad de bliver enige om. De ganske
> få medlemmer der er rundt omkring i landet kan ikke
> tiltrække ret mange.

Det kan godt være at jeg ikke har lyttet ordentligt efter i
geografitimerne, men jeg har altså stadig på fornemmelsen at
der bor flere folk udenfor end indenfor SSLUG's territorium.

> Hvis ikke SSLUG siger: vi vil gerne støtte den danske
> linuxverden, så alle kan være med.

SSLUG vil (mig bekendt) gerne støtte linuxbrugerne i Skåne
og på Sjælland.  Resten af Danmark og Sverige er andres
problem.

Jacob
--
"It ain't rocket science!"