Re: [FORENING] SSLUG og andre LUG'ere

Steen Jensen <sslug@sslug> writes:

> I to år boede jeg i Hjørring, der engang husede amtmandens bolig. Nu
> er amtet flyttet til Aalborg, hvortil der er 40 km i bil, og der er
> ikke togforbindelse tre gange i timen. Der er omkring 100 km fra
> Skagen til Aalborg.

Hele denne mail tyder på at Jon har misforstået problemet. Det er ikke
bare et spørgsmål om lidt mailsupport. Det er et helt andet problem
der gør at der ikke er LUG'er andre steder. Der er simpelthen ikke en
kritisk masse inden for en rimlig aktionsradius.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either