Re: [FORENING] SSLUG er nu kun næststørst

On Mon, Dec 15, 2003 at 12:05:17PM +0100, Peter Makholm wrote:

> Ironisk nok går kritikken når den er mest konkret, på at diskussioner
> vedrørende hvordanopen source-samfundet uden for sslug skal styrkes
> oftest bliver afgjort på sslug-forening (eller sslug-misc tidligere).
>
> Og netop det er en meget velplaceret kritik jeg finder stor forståelse
> for.

Jeg mener at en af måderne det kan styrkes på er at ved
at lave en rigtig DK-LUG, også selvom at den i starten
vil bestå af SSLUG folk, flytte de tekniske lister, således
at de ikke er forbundet med SSLUG, men mere med hele
Danmark.

Jeg vender tilbage om lidt over et år.

JonB